عکسهای سفر به مشهد (سری آخر)

با درود فراوان خدمت تمامی دوستان و عزیزانی که با نظراتشون من رو دلگرم کردند و می کنند.

بسی پوزش می خوام که بسیار دیر به دیر آپ می کنم. به نوعی دچار روزمرگی شدم و خودمم نمی دونم دارم چیکار میکنم. به هر حال در پی اونم تا یه سفر بزرگ دیگه ترتیب بدم. اما این بار شاید به تنهایی سفر کنم. به هر رو این بار خواستم تا سری عکس های سفر مشهدمون رو به اتمام برسونم. باشد که خوشتون بیاد. (چه لفظ قلمی شد خودم حال کردم )


بدون شرح!


بدون شرح!


عکس وحید از خودش و دریا!


صبحانه در مقابل بیمارستان فریدونکنار


صبحانه در مقابل بیمارستان فریدونکنار


شب مانی در پارکی در ساری


بدون شرح!


مسیر گرگان-بجنورد


من و چیما در بازرسی خرابی دوچرخه چیما


Mr. Chema


Mr. Chema


بدون شرح!


بدون شرح!


بدون شرح!


Chema در مرقد مطهر امام رضا (ع)


Chema، من و وحید در آبمیوه فروشی-مشهد


صبح آخرین روز حضور در مشهد


صبح آخرین روز حضور در مشهد


هی یادش به خیر چه روزایی بود

نظرات 11 + ارسال نظر
maryam bakhshayesh شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 16:54 http://safarbadocharkhe.blogfa.com

salam hamshahri.az inke in modat be webam sar zadi mamnonam.yekam gereftar bodam va albate tanbaliam kardam ke webo up nakardam.omidvaram betonid to in kari ke shoro kardam hamrahim konid.khoshhal misham va sepasgozaqam

رضا یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 12:03 http://shortcut2.com

کمال جان خیلی با عکسای جدیدت حال کردم واقعا سفر نامه جالبی نوشته به طوری که انگار منم باهاتون تو سفر بودم ،‌ اگه خواستی دوباره بری سفر حتما قبلش خبر بده ،‌حالا اگه بری کجا میری ؟

درود رضا جان
ممنون که به وبم سر میزنی
اگه شرایط مهیا بشه شاید دوباره به مشهد سفر بکنم
یا شرایط دیگه خیلی مهیا بشه شاید برم آذربایجان
فعلا دقیقا معلوم نیست

حسن یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 16:27

سلام دوست عزیز اگه امکانش هست و وقتش رو دارید. سفرنامه تون رو بصورت فایل PDF منتشر کنید تا هم بصورت یکپارچه در بیاد و هم دوستان دیگر راحت تر بتوانند از تجربه شما استفاده کنند.
خیلی متشکر.

درود
پیشنهاد جالبی است
حتما در اولین فرصت این پیشنهاد شما رو بر دیده منت می گذارم
همیشه پا در رکاب باشید

رضا سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 23:46 http://shortcut2.com

قربونت ،‌ PDF کردن با من سر فرصت پی در اف میکنم میدم که کمال جان آپ کنه رو وبلاگ

درود
ممنون رضا جان

حامد شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 00:39

سلام دوغرودان یورک لی آدام سان کی بوردان مشهده جان چرخ نن قئمی سن.سن نن بیر سوالیم وار اودا بودی کی واقعیت ده بیز نئچه تصمیم میز وار کی بیر دولان ماق اوچون چرخ نن تبریز دن همدانا قئداخ اما بیر سوز کی وار بیز بیلمیریک نئنیاخ!!!!!!آوارا قالمیشیخ.بیز گرک هیئت دوچرخ سواری عضو اولاخ ؟اولاردان مجوز آلاخ؟؟تا پلیس راه لار دان رد اولاخ.بیزی بو ضمینه ده راهنمالیخ ائله سن چوخ ممنون اولام.منیم تلفون شماره رم:۰۹۱۴۹۰۳۲۰۹۰

سلام یولداش
چوخ گوزل تصمیمیز وار
آواره نیه قالیسان؟ دشمنین آواره قالسین
اگر ایستیسن آینده ده خاریجه یه گدسن سنن مدرک ایستیجاخلار یوخسا لازیم دئیر.
فرم لاری گلک تهراندا فدراسیونان آلاسان و اوردا عضو اولاسان تبریزلیخ بیر ایش یوخدی.
یاخشی یولار بیلزه آرزولاییرام

وحید چهارشنبه 25 خرداد 1390 ساعت 00:12

سلام آقا کمال عزیز
من همین امشب با وبلاگ شما آشنا شدم و همه سفرنامه مشهدشما را خوندم. خیلی جالب بود و تبریک میگم. شما به آرزوی دست نیافتنی ما جامه عمل پوشوندید. دست مریضاد به اراده شما.
من و دوستم 16 تیر به مدت یک هفته میریم سمت ورزقان و کلیبر قلعه بابک و آینالی. مسیر های روستایی را می خوایم بریم. ساکن تبریز هستیم ولی روستای ما نزدیکیای قعله بابک هست و روستای دوستم ورزقان و فکر میکنم از این بابت خوش میگذره.
دوستم میگه که وسایل سفر زیاد با خودمون نبریم و به چندتا چیز ضروری اکتفا کنیم و از طبیعت استفاده کنیم. حالا فعلا که هیچ کاری نکردیم.
خیلی دوست داشتم با شما مشورت بکنم . این شماره من هست اگه تماس بگیرید خوشحال میشیم. 09362803079

درود آقا وحید
من هم خوشحالم که با شما آشنا میشم
تصمیم خیلی خوبی گرفتید چون خودم هم همچین قصدی رو دارم.
بنا به گفته هاتون اگه تو روستاهای ذکر شده آشنایی دارید وسایل شخصی و آذوقه در حد نیاز کافی خواهد بود. در اینجا وسایل شب مانی نیاز نیست می تونید وسایل تون رو داخل یک کوله جمع و جور کنید ولی در غیر اینصورت باید وسایل بیشتری به همراه ببرید.
امیدوارم همیشه پا در رکاب باشید.

آرمین جمعه 17 تیر 1390 ساعت 16:28

سلام بر دوستان
من تازه به وبتون سر زدم.راستش اولین چیزی که دیدم سفر آخر مشهدتون بود.فقط یه کوچولو گلایه کنم!...اگه بیشتر از منظره عکس بذارین خیلی بهتر میشه...بای

درود
ممنون دوست عزیز
راستش دوربین ما یه سونی اریکسون دبلیو 700 بود و عکسای چندان خوبی نتونستیم بگیریم

وحید دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت 22:36

سلام آقا کمال
من خیلی منتظر تماس شما موندم اما خبری نشد
جای شما خالی ! خدا رو شکر ما رفتیم و اومدیم
از جاده آناخاتون رفتیم ورزقان از اونجام کلیبر از اونجام آینالی و جلفا و تبریز که کلا" 8 روز طول کشید
خیلی خوش گذشت انشالله اگه وقت بشه منم میخوام مثل شما خاطراتش رو بنویسم
بدرود

درود
شرمنده ام دوست عزیز
خوش به حالتون
حتما سفرنامه تون رو بنویسید تا بهره مند بشیم
همیشه پا در رکاب باشید

محبوب حسین زاده شنبه 5 شهریور 1390 ساعت 15:10 http://www.iranicyclist@yahoo.com

سلام آقا کمال خوبین متشکرم از لطف شما درباره ی وب هم هنوز روش کار میکنم کامل نشده انشاالله بتونم بهترش کنم-چون کسی بهم یاد نداده ساخت وبلاگ رو هرروز یه چیزی یاد میگیرم راستی لینکت رو تو وبلاگم میزارم با اجازه ی شما-یاشیاسان همشهری

مجید شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 00:19

سلام
همینجوری اومدیم بگردم برا وسایل مسافرتی برا دوچرخه تلمبه دستی و اچار مسافرتی و اینا که فردا برم تهیه کنم که امتحانا که گذشت بریم گردش که وبلاگ شما رو دیدم خیلی خوشحال شدم که افرادی باحالی مثل شما تو اذربایجان هستن موفق باشید
من اهل اورمیم خوش باش

درود
یاشاسن

مهدی دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 16:29

پس چرا دیگه فعالیت نمیکنی؟؟؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد