فرم های ثبت ساعت سفر مشهد

با درود فراوان خدمت دوستان و همراهان عزیز

از فرمهای ثبت ساعتی که تو پلیس راه ها ارائه می کردیم اسکن گرفتم که اینجا قرار میدم تا دوستان بیشتر آشنا بشن.

فرم ثبت ساعت (رو) (برای بزرگنمایی کلیک نمایید)


فرم ثبت ساعت (پشت) (برای بزرگ نمایی کلیک نمایید)

نظرات 10 + ارسال نظر
مایسا دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 01:28

سلام و خسته نباشید
حیف از این فرم ها به ما دخترا نمیدن اینم از مزایای برابری در ایران
امیدوارم همیشه خوش و موفق باشین

درود
و ممنون
یعنی که چی نمیدن؟ شما اقدام کردید؟ چه جوابی گرفتید؟
امکان نداره!
به هر حال امیدوارم که همه دوچرخه دوستان از این وسیله نازنین نهایت استفاده و لذت رو ببرن به ویژه آبجی های خوبم!

مرتضی چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 18:06 http://shia12.mihanblog.com

سلام
خوش به حالتون که تونستین از این برگه ها بگیرین من امروز رفتم فدارسیون دوچرخه سواری در تهران که از این برگه ها بگیرم گفت اول باید عضو باشگاه سایکل توریسم بشی و کارت عضویت براتون صادر بشه بعدا از این برگه ها به شما می دن من هم گفتم چی جوری باید عضو شیم گفت اول باید مبلغ ۳۰۰۰۰هزار تومان بله نفری سی هزار تومان باید بدین و بعد برگه ثبت ساعت بهتون بدیم من هم گفتم من اگه سی تومن داشتم که الان اینجا نبودم البته این رو تو دلم گفتم
ما به امید خدا یک شنبه از تهران به مشهد راه می افتیم مورخ ۱۹ تیر ۹۰
انشاالله که به همون خوش بگذره
راستی ما دو هم دونفر بیشتر نیستیم

درود
چییییییییییییییییی؟ 30 تومن خواستن؟
واقعا که! گند همه چیزو درآوردن به خدا!
یه ورق کاغذ 30 تومن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما بیخیال این کاغذ پاره بشین و از روی نمونه فرمی که عکسش هست یه نمونه طراحی کنید و بدین پلیس راه ها مهر بزنن که بعد مدرک واسه اثبات داشته باشید
پیروز و شادکام باشید و بهتون خوووووووووووووووش بگذره
جای ما رو هم خالی کنید

رضا پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 13:01 http://doredonya.iranblog.com

کمال جان نمیدن ....

درود
پس بیخیال
یه راه حل برای دوستان قبلی گفتم بد نیست شما هم امتحان کنید

حمید رضا پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 12:12

سلام...ایول به شما
خوشحالم که تو سفرتون به مشهد از شهر ما (چالوس ) هم گذشتین....
اقا ما 2-3 ماه پیش رفتیم یه دوچرخه اورلورد با ست اسرا به قیمت 370 تومن واسه استفاده درون شهری خریدیم ... اما الان تصمیم به مسافرت ( البته فعلا کوتاه در حد 60-70 کیلومتر ) گرفتیم...به نظرشما این دوچرخه ای که ما داریم بدرد اینکار میخوره ... و بعدا هم که توان بدنیمون زیاد شد میتونیم مثل شما باهاش 1000 کیلومتر رکاب بزنیم ؟ و سوال اخراینکه میشه باهاش مسیرهای غیر اسفالت طولانی رو هم رفت ...شرمنده که طولانی شد
ممنون

درود دوست عزیز وممنون
اول اینکه مبارکه
دوم اینکه چرا که نه؟ اوورلورد رو میشه از دوچرخه های خوب در رنج قیمتی متوسط ذکر کرد، و اگه درست و مناسب ازش استفاده کنید می تونید سالها ازش استفاده کنید و حتی مسیرهای طولانی رو هم باهاش رکاب بزنید
همیشه پا در رکاب باشید

احسان دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 02:25 http://khorramabad-cycletourism.persianblog.ir/

نمایل به تبادل لینک

سایکلیست پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 05:38 http://www.iranicyclist.blogfa.com

سلام عکسهای خیلی زیبایی داری همشهری-دوست داشتی یه سر به وبلاگم بزن خوشحال میشم

درود
منون همشهری

احسان چهارشنبه 2 شهریور 1390 ساعت 15:37 http://khorramabad-cycletourism.persianblog.ir/

بله منم اقدام کردم 30 تومان هزینه میگیرند.به نظر من دوستانی که صرفا یه مدرک غیر رسمی برای مشخص کردن مسیر سفر شون هستندمی توانند از دو عکس بالا پرینت بگیرند اما دوستانی که به فکر سفر های خارج کشور هستند باید دست تو جیب مبارک کنند و 30 تومان چرک کف دستو تقدیم به فدراسیون کنند حالا چرا؟؟؟ بخاطر اینکه برای سفر های خارج از کشور باید سابقه ی رکاب زدن 1700 کیلو متری داشت

رضا دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 02:34 http://doredonya.iranblog.com

کمال واقعا دلم داره میترکه واسه سفر با دوچرخه ، لعنت به این روزگار که وقت واسه آدم نمیذاره هر جور حساب میکنم نمیتونم 10 ، 12 روز از کارو زندگی بزنم برم سفر واقعا دارم کلافه میشم

رضا دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 17:22

کمال جان امسال هیچ سفری نرفتی ؟ خبری ازت نیست ؟

درود
نه متاسفانه سفری نرفتم

حامد حسینی سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 21:13 http://rekabzan.blogfa.com

سلام
با گزارشی از یزد آپم
منتظرتونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد