چه بگویم!

با درود فراوان خدمت دوستان و مهمانان گرامی که به وبلاگ خاک گرفته من سر زدن

سال 1391 هم تموم شد! (بعد چهار شنبه سوری دیگه: همه چی تعطیله، من چقدر خوشحالم!)

الان که گردوخاک وبلاگ رو تکوندم و یه نگاهی بهش انداختم دیدم که از خرداد ماه به این طرف هیچ پستی آپ نشده و این مایه شرمساری بیش نیست.

ایام جوانی، وقتی به وبلاگ های خاک گرفته نگاه میکردم، به خودم میگفتم: وبلاگ من اینطوری نمیشه، یعنی اجازه نمیدم که اینطوری بشه ولی الان خودم می بینم که دچار رخوت شدم و این اصلا خوب نیست.

یه گفته قدیمی هست که میگه اگه به یه خونه خالی فقط وارد بشی و یه سلام خشک و خالی به در و دیوار خونه بکنی اون خونه سالیان سال پابرجا میمونه ولی اگه همین کار ساده رو هم انجام ندی اون خونه یواش یواش شروع میکنه به فرو ریختن.

حالا من دقیق آمار ندارم که تو دنیای مجازی هم این مقوله اتفاق میفته یا نه؟

به نظر خودم میفته!

به هر حال، کوتاه سخن، پیش پیشی سال جدید 1392 رو به همه تبریک میگم و

از ته دل میخوام که ...! (تو دلم آرزو کردم)


گشت گرادگرد مهر تابناک، ایران زمین***روز نو آمد و شد شادی برون زندر زمین

ای تو یزدان، ای تو گرداننده مهر و سپهر*** برترینش کن برایم این زمان و این زمین


نظرات 3 + ارسال نظر
حامد حسینی یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 23:25 http://rekabzan.blogfa.com

سلام
حال شما
منم به نوبه خودم فرا رسیدن بهار رو به شما و خانواده گرامی تبریک میگم
سال خوبی رو واسه شما آرزومندم

درود دوست گرامی
سال جدید بر شما و خانواده گرامی مبارک

بهنام توسلی سه‌شنبه 13 فروردین 1392 ساعت 02:47

سلام.خوشحالم 1 هم شهری هم وبلاگ دوچرخه گونه داره باز سر میزنم.موفق باشی.قوربانام

درود
یاشاسن

mehdi جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 13:42 http://www.facebike.ir

پرتال دوچرخه سواری فیسبایک افتتاح شد
پرتال فیس بایک اولین پرتال دوچرخه سواری جامع، کامل و ماندگار ابران است که با هدف گسترش ارتباطات ، علوم و تجربیات میان دوچرخه سواران به این ورزش خدمت می کند.
پرتال فیسبایک از دسته بندی موضوعی و داده ای گسترده ای برخوردار است.
برای مشاهده فیسبایک می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

پرتال: www.facebike.ir
انجمن: www.forum.facebike.ir
شما در فیس بایک می توانید علاوه بر استفاده از امکانات پرتال در انجمن عضو شده و گزارش سفرهای خودتان را به اشتراک عموم بگزارید.
در صورت تمایل ما را با نام انجمن دوچرخه سواری فیس بایکwww.Forum.facebike.ir / پرتال دوچرخه سواری فیس بایک www.facebike.ir لینک کنید و از طریق شماره 09303037388 اطلاع رسانی کنید تا در فیس بایک لینک شوید.
با سپاس فراوان مهدی خدام آستانه مدیر کل فیس بایک ایران

درود
ممنون از خبررسانی
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد