عکسهای سفر به مشهد ۴

با سلام

بی هیچ مقدمه ای!!!

این دفعه عکسهای سفرنامه شماره ۴ رو براتون آپ کردم امیدوارم خوشتون بیاد.

                                                          

من تو جاده گیسوم

                                          من در حال رکاب زدن تو جاده گیسوم    

وحید تو جاده گیسوم

                                     وحید در حال رکاب زدن تو جاده گیسوم     

من کنار دریای خزر

                                    من با دوچرخه ام کنار دریای خزر - گیسوم

وحید کنار دریای خزر

                             وحید با دوچرخه اش کنار دریای خزر - گیسوم

                         (ولی خداییش عکسی که من گرفتم بهتر نیست)

وحید با لباس داخل آب

                                      وحید با لباس داخل آب - گیسوم

جاده آستارا - انزلی بعد از سه راهی گیسوم

                                  جاده آستارا - انزلی بعد از سه راهی گیسوم

من تو جایی که می بینید!

                                            من تو جایی که می بینید!

وحید همونجایی که منو دیدید!

  وحید همونجایی که منو دیدید!

وحید کنار تابلوی بندر انزلی!؟!