عکسهای سفر به مشهد ۶

با سلام خدمت دوستان عزیز

بی هیچ حرفی بریم سر اصل مطلب:

من در مسیر چالوس- نوشهر


من در مسیر چالوس- نوشهر


وحید در مسیر چالوس- نوشهر


من در مسیر نور


من و تابلو نور!


وحید در مسیر نور


من در مسیر نور


نظرات 5 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 12:28

سلام
عکس های باحالی بود فیلم نداری؟ راستی یه کم از عکسای اونجاها که شب خوابیدین لوازمتون چادرتون از اونام عکس بذارین ببینیم شبا چه زندگی داشتین :d

با سلام
ممنون
متاسفانه چون اولین سفرمون بود یکم از لحاظ عکاسی و فیلمبرداری کاستی داشتیم. عموما هم عکس هامون روزها گرفته شده و شبها به خاطر خستگی و بی حوصلگی عکس چندانی نگرفتیم.
اگه قسمت شد و حالی داشتم اطلاعاتی در مورد شب مانی ها هم براتون می نویسم.

مریم پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 22:29

اگه بنویسی که عالی میشه

رضا جمعه 19 آذر 1389 ساعت 01:18 http://shortcut2.com

سلام داداش کمال خدا قوت
سفر بعدی کجاست ؟ نمیرید ؟

خیلی عکس های زیبایی گذاشتی مرسی داداش
منتظر بقیش هستم تو وبلاگم سفرنامتونو گذاشتم

حامد حسینی سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 15:23 http://rekabzan.blogfa.com

سلام آقا کمال

خیلی وقته به من سر نمیزنی

و ازت بی خبرم

ما هم یه برنامه به مناسبت روز جهانی کوهستان داشتیم که گزارش و عکس ها رو میتونید مشاهده کنید

سینا یکشنبه 4 اردیبهشت 1390 ساعت 17:15

سلام دوست عزیز... مطالب آموزنده ای تی وبلاگت داری... استفاده کردم...
یه سوال دارم...؟ نظرت در مورد دوچرخه های ایرانی Cross چیه؟ قطعات خوبی روی این دوچرخه ها هست، خوبه بخرم ؟ آخه قیمت های خیلی مناسبی دارن...
ممنون میشم از طریق ای-میل خبرم کنی...

درود دوست مهربان
راستش از دوچرخه های کراس اطلاع خاصی ندارم. تو بازار زیاد ندیدم.
اونطور که تو سایت خود کراس دوچرخ زده جنس تنه هاش آلومینیوم 6061 هستش که راست باشه در نوع خود عالیه ولی از قطعاتش خبر ندارم.
سعی کن قطعاتش از شیمانو یا sram باشه البته اگه اونا هم اصل باشن
حالا بازم بیشتر تحقیق کن تا اطلاعات کافی نسبت به اونا پیدا کنی
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد