محض اطلاع!!!

سلام دوستان عزیز 

خیلی وقته که آپ نکردم و معذرت می خوام. راستش تو این مدت سرم اینقدر شلوغ بوده که اصلا وقت نکردم. 

خلاصه کلام اینکه هر چی باشه منم یه ایرانیم و از عادات بسیار پسندیده و نکوی ایرانیان تنبلی ست.

بخشی از عکسهای سفر به مشهد باقی مونده که در اسرع وقت حتما آپشون می کنم.

تو این مدت هم سفر خاصی پیش نیومده بود تا بنویسم.

فقط تمرینات سختی انجام دادم که بدنم آماده باشه. آدم چی میدونه شاید یه دفعه ای سفری جور شد و مثلا رفتیم جاهای دور دور!!! 

پس . . . !

فعلا بای بای

نظرات 4 + ارسال نظر
حامد حسینی پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 09:40 http://rekabzan.blogfa.com

سلام خوبی خیلی وقته از شما بی خبرم اگر وقت داشتید به من سر بزنید

خوشحال میشم

محمد امین شنبه 8 آبان 1389 ساعت 22:14 http://www.hollywood-star.loxblog.com

سلام خوبید شما؟ از سفراتتون فوق الاده خوشم اومد منم یه دوچرخه سوارم تازه ثبت نام کردم برای سفر های توریستی من ۱۵ سالمه میخواستم بدونم دوچرخه خودتو از کجا خریدی چند خریدی؟توی وبت گفتی که یه فرمی ژر کرد دوستت برات وقتی فرم رو پر کرد خوب تو عضوش شدی بعد هر وقت سفری یا چیزی میذاشتن بهت میگفتن؟من دوچرخه سواری خیلی دوست دارم مخصوصا سفر به خارج از کشوراین ای دی مه ادم کن راحت تر بتونیم حرف بزنیم.hollywood_star_2010
ممنون میشم اگه ادم کنی.

مونا یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 14:43

سلام کمال عزیز

توی گوگل در مورد کانکس های قلعه بابک search می کردم دنبال یه شماره برای رزرو هستم که اینجا رو دیدم (قسمت رکاب زنی تا قلعه) جالبه اخه من و همسرم هم کوهنورد دوچرخه سوار عکاس هستیم !!!!!!!!!
نوشتی که شبو تو کانکس موندین اگه لطف کنی در مورد کانکس ها توضیحی بدی ممنون می شم ایا تو این فصل خالی پیدا میشه یا باید رزرو کرد و اگر شماره تماسی هم از اونجا دارین ممنون خواهم شد
اینم میلم:mona_mona_@yahoo.com

سلام مونا خانم
خوشحال میشم کمکی بکنم
کانکس ها در این فصل سال اکثرا خالی از مسافر بوده و برای اقامت در آنها فقط مراجعه به محل و امکان کرایه وجود دارد و نیازی به رزرو نمی باشد . فقط قبل از حرکت به سمت کانکس ها در داخل شهر کلیبر از وضعیت آنها خبر بگیرید چون احتمال دارد به دلیل نبود مسافر در این فصل کانکس ها تعطیل باشد در صورتی که تمایل به صعود از راه جنگل دارید لوازم و ابزار حرفه ای برای کوهنوردی در اختیار داشته باشید چون احتمال بارندگی و صعب العبور شدن مسیر جنگل زیاد است. در ضمن در این فصل سال هوا در منطقه به اندازه کافی سرد است پس لوازم زمستانی هم با خود به همراه داشته باشید مخصوصا شبها
در آخر هر سوال دیگری داشتید من در خدمتم

سعید یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 09:16 http://tabestan2003.blogfa.com

سلام


وب قشنگی داری و سفرهای جالبی ، خورجین و دوچرخه هم شبیه من است
سفرهای خوبی رو برات آرزو می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد