عکسهای سفر به مشهد ۳

با سلام

امروز تصمیم گرفتم که عکسهای سفر به مشهد ۳ رو آپ کنم. چرا ۳؟ خوب خودتون برید بگردید ببینید چرا ۳ گفتم؟؟؟؟؟؟

لطفا در لود شدن عکسها شکیبا باشید

Please be patient pictures loading

گردنه حیران - مسیر اردبیل به آستارا


گردنه حیران - مسیر اردبیل به آستارا

من (کمال جعفری) - ترمینال آستارا

اون (وحید بهروزپور) - ترمینال آستارا

من - کبابی !

وحید - کبابی!

شب ساحل دریا - من در حال پخت غذای اختراعی آقا وحید

من - در کنار یک شالیزار

وحید -  در کنار همون شالیزار

یک کشاورز - صاحب همون شالیزار

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 00:39

جالب بودن منتظر بقیه عکسا هم هستیم لطفا اینقدر طولش نده : دی

آویاتور یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 15:05 http://www.aviator.blogfa.com

سلام پسر

من به علت بعضی مسائل مدتی نتونستم کارهای همیشگی خودم رو انجام بدم و همه رو به ناچار ترک کرده بودم. بعد از چند ماه وزنم به شدت افزایش پیدا کرده و الان ۸۵ کیلو وحشتناک دارم. مطلب لاغریت رو خوندم. آیا با دوچرخه میشه وزن عادی و طبیعی خودم رو باز بدست بیارم؟
یا دو بهتره؟

خوشحال میشم تو وبلاگ آویاتور ببینمت.

در پناه خدا باشی

سلام
بله با هر دو میشه بسته به علاقتون
دو که مادر ورزش هاست
دوچرخه سواری هم به نوعی به دو شبیه هست یا بهتره بگیم دوی با وسیله است
هر دو میتونه در کاهش وزن تاثیر داشته باشه ولی وقتی به طور جدی و مرتب تا حصول نتیجه مطلوب ادامه داشته باشه
در مورد برنامه های ورزشی برای لاغری میتونید از اینترنت سرچ کنید
موفق و موید باشید.

مریم سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 00:20

بقیشم بذار فقط زود زود زود

حسین دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 19:36

آقا بقیشو بذار

ممنون راستی تا الان سفرتو دنبال کردم

سلام
چشم

حسام جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 17:34 http://www.greenmile88.blogfa.com

سلام.
یه سوال
این باربند هایی که پشت دوچرختونه قیمتش چنده؟
تو شهر ما نیست می تونم خودم درست کنم یا باید از جای دیگه تهیه کنم؟

سلام
قیمتی حدود ۴۰-۵۰ هزار تومن داره
بله اگه خلاقیت داشته باشید خودتون هم می تونید درست کنید

شهرام شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 12:51

سلام کمال جان من خودم مدت 12 سال هست که با دوچرخه به گوشه گوشه کشورم میروم -گفتم میروم چون با این همه مدت رکاب زدن به جرعت میگویم فقط بیست درصد ایران را کاملا دیدم کلا مناطق غرب و جنوب وشمال ایران را تقریبا گشتم ولی ارزویم همیشه این بود که یک همپای خوب داشته باشم که تا الان نشده چون به نظرم دوست خوب همیشه همپای خوبی نمیشود ولی یک همپای خوب دوست خوبی هست .
بهر صورت بعد از دیدن وبلاگت از سفرهایت خوشم امد والبته بگویم قصد اصلی ام دیدن کشورهای همسایه هست که البته خودم ارمنستان و نخجوان را با دوچرخه رفته ام وتقریبا دیده ام ولی برای سفر بعدی ام که کشور روسیه هست واقعا توی فکر یک یا چند همپا هستم حالا اگر میخواستی همپا بشویم بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد